14 June 2010

SMS Percuma via Facebook

Kepada yang selalu ber'facebook dan ber'sms pada masa yang sama, sekarang dah ada aplikasi baru yang membolehkan anda ber'facebook dan ber'sms dengan lebih mudah, pantas dan efisyen lagi.





Tentunya aplikasi ini sangat berguna kerana kerja-kerja menaip sms akan menjadi lebih mudah dan lancar dengan menggunakan sepuluh jari-jemari di keyboard pc/laptop yang lebih besar dan luas berbanding handphone yang kenit itu.(Menaip pakai ibu jari sahaja memang payah.) Juga dapat membantu menjimatkan kredit yang selalu kemarau tidak mengira musim.




Cecara nak meng'install aplikasi tersebut di akaun facebook anda boleh tengok kat sini.*Keredit to Isuhangat.
Selamat ber'facebook sambil ber'sms.

11 rejaman pembunuh:

pakcik kordi rocker said...

klu koi rajin koi cube..kakkaah!!

archenahr said...

mms boleh?

h a n i e said...

tak suke sms
hahahaha!

el said...

kdg2 jek berfesbuk
nti sms gua eh hahahaha

hans said...

wah
menarik

hellioz said...

cambest je

Frodo Baggins said...

hahahahhaha


>>___<<


xder fb ... tp cam best

deus X machina said...

lepas abis world cup koi try

Linglung said...

gua baru saja tau ni. kagum sekejap. dan gua nak cakap 'wow!'

Nur -al- Ain said...

kite xde pesbuk.. buat la utk blog.heheee..

Afzainizam said...

WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhhh pun sama tak suka SMS.. tapi dulu ye kaki SMS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...