04 June 2010

Kerim Anti Penuaan.

Terbaru. Kepada mereka-mereka yang takut nampak tua. Penyelesaian kepada masalah kulit kedut-kedut dan kerut-kerut. Kulit gelap dan kusam kini tiada lagi. Jerawat apatah lagi. Mengatasi segala masalah bagi anda yang ingin sentiasa nampak lebih cantik dan menawan dengan satu produk sahaja.





Lihatlah perbezaan model di atas sebelum dan selepas menggunakannya. Bukan sahaja kulit, malah mata pun boleh di'ejas' menjadi lebih berwarna dan bersinar. Cantik bukan?

*Peringatan: produk ini hanya boleh digunakan oleh mereka yang benar-benar mahir sahaja. Rujuk manual sebelum guna. Sebarang kecacatan akibat penggunaan tidak bertauliah adalah amat buruk sekali.

18 rejaman pembunuh:

h a n i e said...

hahahahahaha!! ampehh...kalo gune kerim tu...shrek pn buleh jd brad pitt..

:P

relevan said...

Guana...nanti kome beli ke Uwan kome boleh..?

Rowena Chasez said...

ciss...
wena pon blh cmnie zul..
hehee~

pakcik kordi rocker said...

woi woi!!kakakakahh!!!!!!


ejas jgn tk ejas...!!!haahhaha...

koi guna cs2..aok mst nk guna cs 5 nk ngenakan koi plok yek!kakahH!!!!

akuanakpahang said...

Kedut bahagian lain boleh sapu juge ker bro? hehehehe..kut nyer jadi tegang hehehe...bender ini tak sesuai utk org jantan kut ...hehehe...

akuanakpahang said...
This comment has been removed by the author.
al-mankaraqi said...

makin hari makin tua, makin banyak kena sapu krim heheehhe.....

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

try sapu kt leher lembu.kl leh tegang, aku beli!

hans said...

hahahaha
gila krim nih
tipu tak beragak
ekekkeeke

tuyuk said...

ڤاتوتلا ذولفاريز نمڤق مودا

zulkbo said...

salam ziarah ukhwah
antara bloggers..
جزاك اللهُ خيراً‎
koi nak order se..
he he he

Afzainizam said...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Sama2 la bagi sokongan atas usaha bersama ini..
Kami mengecam kezaliman ISRAEL terhadap saudara Gaza http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Sorry aku lambat balas... agak sibuk kebelakangan ni

hampeh ko... kalau dah kedut retak beribu... sapu benda tu beribu tan pun takkan licin lah

esoksemalam said...

ceh..kalau muke je tegang buat ape..

Afzainizam said...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Sama2 la bagi sokongan atas usaha bersama ini..
Kami mengecam kezaliman ISRAEL terhadap saudara Gaza http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Sorry aku lambat balas... agak sibuk kebelakangan ni

ni sekarang orang banyak gunakan botox tapi dah kira haramkan...

dari muda ke tua.. biasalah muka akan berkedut tanda kita kena ingat diri kita dah mula tua

hellioz said...

wtf?

ini macm punya krim pon ada ka?
gyahaahahahhah~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

biar tua ...kerana ia memang sunah ke hidupan

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

timakasih ziarah.


hahaha... oda sepuluh boley ?

el said...

nti agak2 umur dah lanjut dah kerepot harus pki losen ni..kahhhhhhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...