02 June 2010

Guru Kencing Berdiri, Murid Kencing Berlari.


Ada satu kitab menyatakan bahawa syaitan itu juga sering mengalami sakit-sakit dan patah riuk kaki dan tangannya.Walaupun seteruk mana pun penyakitnya dan patah kakinya,namun ada sejenis ubat yg membantu memulihkan penyakitnya.Boleh katakan setiap hari syaitan dan iblis mengalami patah kaki dan tangan yg serius dan boleh dimasukkan ke wad ICU.

Namun kita sebagai umat islam juga telah bersimpati dgn nasib iblis dan syaitan dan telah menghulurkan ubat secara percuma kpd mereka yg dilaknat.



Di pendekkan cerita, suatu hari bapa iblis telah mengarahkan anaknya pergi mengganggu umat islam yg baru hendak solat dimasjid, apabila sampai sahaja di masjid, si anak-anak iblis ini sudah bersedia untuk menghasut dan melalaikan para jemaah. Tiba-tiba berkumandanglah azan, maka larilah iblis lintang pukang sambil terlanggar bukit,pokok besar dan seumpamanya dan mereka lari sehingga tak terdengar lagi di telinga mereka laungan azan.

Maka iblis tadi meraung sakit kerana cedera parah,patah tangan ,kaki dan sebagainya. Datanglah bapak mereka dan mengarahkan bahawa hanya ada satu saja ubat yang boleh menyembuhkan kembali kecederaan parah mereka, lalu menyuruh mereka pergi  caril air kencing orang yang kencing berdiri dan sapulah ke tempat yang luka cedera parah. Sepantas kilat,mereka mencari orang yang kencing berdiri dan serta merta penyakit mereka sembuh.

Kesimpulannya, orang kencing berdiri inilah yang menjadi punca iblis sentiasa sihat dan segar bugar . Oleh itu, jangan kencing berdiri…




 




*update
Dalam sebuah hadisnya Rasulullah saw bersabda: Tiga hal termasuk perangai yang kasar: iaitu seorang lelaki yang menyapu wajahnya dari debu tanah sebelum selesai solat, dan meniup debu tanah di tempat wajahnya (tempat untuk bersujud) ketika sedang solat dan apabila membuang air kecil, dia melakukannya sambil berdiri.

Wallahu'alam. Dari blog Isuhangat

15 rejaman pembunuh:

hans said...

ar ar
ustaz aku pun ada cakap
tapi aku kencing berdiri juga
hahaha
kejar masa

akuanakpahang said...

Lebih azab jika tidak membasuh air kencingnya bagi lelaki tersebut..azab kubur tak abis2.. subahanallah.

BUJANG SUSAH said...

fuuyooo... best la readmore kat blog ni... hehehehe.. tahniah..tahniah..

h a n i e said...

nasib baik wa pompuan.xde nye nk kencing berdiri..

hahaha..

pakcik kordi rocker said...

woi!readmore sudah jd!cun tikk!!!!!jgn kncing berdiri....kencing duduk!!!

zulkbo said...

salam..
tu lah masaalahnya
mesia ni tandas awam semua
jenis berdiri..
**********


nak boikot israel ni
cukup 3 produk jer
coca-cola,colgate
dan starbuck kerana
mereka nyata mengaku
support yahudi israel

Nerzhul said...

hans:

degil ye taknok dengor cakap ustaz. rotan mau? hahaa

akuanakpahang:

na'uzubillah. semoga kita dijauhkan dari siksa kubur.

bujang susah:

tima kasih daun keladi atas tunjuk ajar tuan hamba.pening juge nak membuatnye tadi. hahaha

hanie:

skang pun dah ada orang wat corong untuk pempuan kencing bediri..hahaa

pakcik kordi:

cun tak koi..hahaha pasni aok kena belanje koi tiram bakor.kehkehkeh..

zulkbo:

agoknye malaysia ni kurang pelukis pelan tandas sesuai untuk kencing duduk kot.heehee
***
starbuck memang boikot sebab takde kat tempat koi ni.hihiii

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

almk..kene kencing duduk la pasni..
thanks, info yg berguna..

jom kencing duduk!

el said...

habis tu org laki2 x leh kencing berdiri lah kena kencing cam org pompuan sopan duduk hahahahahasnah

bgs2 info ni
gua pun x tahu

relevan said...

Kawan nak kepastian..gambor yang atas tu..orang tu kencing kat tong sampah mana?..PSA mana dan Zon berapa..hehe!

jane said...

hahahahhaha

ada jugak

endiem said...

bahaya tu..

Cik SHiN~JU said...

hahaha...pernah baca sal nih...
org pempuan manade kencing camtuh..
so,org laki la yg salu ubatkan patah riuk syaitan tuh...isk3...

Nerzhul said...

[ - ] xtionkamen:
welcome. jom jom. hehe

el:
sopan santun amalan mulia. tapi bukan duduk bersimpuh macam pempuan. hahaha

relevan:
tong sampoh te di luar kawasan perkhidmatan. mejlis belum serah lagi kawasan v.o baru. kahaha

jane:
heheheehee.

endiem:
bahaya kalau setan tu terus sehat dan segar.

Cik SHiN~JU:
tu tu lam gambor tu orang pempuan berdiri jugek. diorang ade wat corong khas punyer. kahahaha.

Frodo Baggins said...

>>___<<

kamen, lu dengar tuh!
jgn kencing berdiri
n jangan lupa basuh!!
hazab kubooor .. keh3x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...