17 May 2010

Lembu Tag Team







1. Berterima kasih dan link orang yang memberi lembu ni.(jangan lupa copy gambar sekali)

Lembu ni dijumpai berkeliaran sambil mengunyah-ngunyah pakaian di ampaian blog el.
Disebabkan kesian menengok beliau takde menda nak makan selain pakaian maka koi mengambilnya bawa pulang ke sini. Kat sini pun takde makanan jadi terpaksalah koi menjemput tok imam untuk menyembelih lembu tersebut untuk dijadikan makanan bagi orang yang datang.

2. Bagi balik wasiat ini kat 7 bloggers yang paling aktif atau 7 paling tak aktif.


Segan nak bagi lembu ni kat bloggers yang aktif sebab mereka semua hebat-hebat. Takut lembu ni berak merata rata kat blog diorang kang saje je. Yang tak aktif pula takut nak bagi sebab khuatir lembu tersebut akan mati kelaparan. Tapi apepun kepada abang relevan dan abang Yassin akuanakpahang sila la amik lembu ni untuk wat kenduri di musim perkahwinan ini.

3. Bagi tau diorang ini yang diorang dapat wasiat daripada orang kaya kampung sepening lalat.

Kepada sesiapa dari penduduk Kampung Sepening Lalat yang ada kehilangan lembu bolehlah membuat tuntutan kepada kami. Sila bawa sekali surat menyurat seperti sijil beranak,salinan sijil sijil yang disahkan, serta surat sokongan ketika membuat tuntutan. Jika ada sedara mara dan sepupu sepapat yang kami kenali juga boleh dibawa bersama supaya senang kita nak cerita.

4. Cerita perkara apa yang anda selalu buat sambil tengok tv.

Duduk diam diam dan ketawa bila ada joke.

5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan.

Dulu masa di asrama terkenal dengan lauk ikan mati lemas. gila apa ikan boleh lemas. tapi selagi makanan tu halal takde apa yang nak dipelikkan.

6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK.

Oleh sebab tak feymes seperti pakcik kordi dan tak hensem seperti tuyuk. ade la sekitar 180 orang. sahaja. tapi tentunya koi lebih comel dari mereka. heehee

7. Feveret soalan ni... camner korang jumpe spouse/pasangan korang or pakwe or makwe..

Soklan feveret? Ni la soklan paling menyampahkan. Tak payah jawab sebab tak tanye pasal bekas makwe..ngehehee.






12 rejaman pembunuh:

hans said...

teringat lembu pakcik kordi si gabriel
hahaha

h a n i e said...

hahahaha...sekali lembu la pulakkk..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

hahahahahahahaha..
tag macam ni pun ada??
cayalah nerzhul..
kau rajin jawap tag..

pakcik kordi rocker said...

cam cilakak!!kakakahhh!!nerzhul gilo!!!!!hahahahah!!!!!

zulkbo said...

salam..
dapat lembu tu
buat aqiqah jer weh
he he he..

LaLa said...

nerzhul tacing pada soalan ke 7...kahkahkahkah...!!!

akuanakpahang said...

salam rodong nanti kawan buat kandang nyer dulu hehehehe nok bior dalam taman ginei nyer bantai melara pulok...hehehehe...

relevan said...

Elok untuk mejelis kawin abg Kordi kita nanti.. kome kena bawa lembu ni balik lah yer..nak numpang kandang aok nanti yak en Yassin..

relevan said...

Test!

Afzainizam said...

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhhh nampaknya lombu tu dah tombang nok beranok kut... atau lembu mmg baka paling pemalas tau makan aje.... haiii ade orang nak wat kenduri pakcik kordi rupanya

el said...

kahkahkahkahhhhhhhhhhh lauk ikan lemas...
oooooooooooooo kamoo ada bekas gf eh
kita samalah...sama2 cumel...hahahahasnah

Frodo Baggins said...

>>___<<


rajin gilezz jwb tag!
keh3x ... ikan mati lemas?
hahahhahaha ... hilang napsu membaham wa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...