24 December 2010

PMRstuvwxyz




Tahniah*

30,863 calon dapat A semua subjek
-Keputusan Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2010 adalah yang terbaik dalam tempoh empat tahun dengan seramai 30,863 pelajar mendapat A-

-Wah cayalah tahun ni.. peningkatan kepada user² pmr tahun ni-

-Tahniah juga kepada adik korda mendapat 9a, begitu juga adik zahid(bayutimur)-
adik nerzhul pula belum dapat di pastikan lagi, adik koi spm.. lambat lagi result.. her hir hur,

Tahniah juga kepada adik² anda semua^ yeha peace (;

15 rejaman pembunuh:

kordi said...

tq tq~!hahaha...
adik koi nak hp mahal plok dah!!!

tuyuk said...

aih beli la kang.. moh²

kordi said...

byk duit nk beli!aok blnje boleh!!
ehh!!kt fb la kt cni la...eii..geram btui koi!=p

Nerzhul said...

terer adik aok kordi...adik koi dapat sikit je A kekekekehhh

tuyuk said...

kuikuikuikui..
koi tmboh la karang sepuluv :P

kordi said...

nerzhul-adik aok dpt brpe?esok kita rocking!!!

tuyuk-kah kah kah!!!aii libas yuu dgn selipar kang nak!

Nerzhul said...

2A3B3C1E kekekeh....ayoh berdansa!!!

tuyuk said...

ajajajajaja.. sape adik dia dapat paling banyak A kena blanja makan ikan siakap biru malam kakrang.. yeha

Nerzhul said...

setuju sama tuyuk!! jak lagi koi mesej duan tani stenby siakap biru se.

kordi said...

nerzhul-ok beb!rocking terus!kite peluk 2 org mcm yg ritu yak!

tuyuk-kakakakkaahh!!cunn!!!

aniz said...

tahniah kepada adik-adik-dan adik kepada abang abang abang..huhuhu

Nerzhul said...

yeah kordi...kita peluk sambil air mata mengalir deras... (T_T) kahahaha

tuyuk said...

hy aniz jum dating petang ni.. (;

Lya Colours said...

sama la adik kita spm so lambatsss lagii

Afzainizam said...

★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)(★◣_◢)★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)★
Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah... Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...
maaf bebanyak dahhhhh......

hamboi bebudak sekarang lulus peksa dapan HP... aku dulu tak ade A tak ade pun apa apa ayah aku bagi.... penampau adalah....

Tahniah pada adik-adik yang berjaya tu....

zaman dulu soalan tu susah sangat nak jawab...

tapi zaman sekarang senang jawapan dia ....kot itew yang ramai lulus cemerlang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...