23 August 2010

the road to kuala lumpur:berjumpa risah.

time square di hadapan mata.tuyuk berlegar legar mencari parking.nak mujur ada sebuah kereta yang keluar."cepat!cepat!risah tengah tunggu.habislah kena marah!"kata tuyuk yang kelihatan runsing.nerzhul mengambil kesempatan bersalaman dengan aisyah dan mengucapkan selamat hari raya secara tiba tiba.pening kordi bila memikirkan perangai nerzhul.nerzhul seolah olah minta diterajang.

risah menunggu di tingkat lapan.tuyuk berlari lari anak sambil terkentut kentut kecil.
"risah!risah!abang dah sampai ni!risah!risaaa....opocot!gaa!!!"

tuyuk disergah dari sudut tepi."hi abang..."risah tersengih manja.ada lada di celah gigi risah."risah ni,terkejut abang tau.ingatkan jembalang pasir mana tadi.err,lama dah sampai?"tuyuk mengurut dada."sampai hati cakap orang jembalang pasir.abang la jembalang pasir.cakcibor!cakcibor!"sentul habis perangai mereka berdua.kordi dan nerzhul hampir menangis melihat gelagat couple tersebut."lawa la beg risah,tapi kenapa macam bekas ubat nyamuk?"tanya aisyah pelik melihat beg sandang risah.sekali pandang macam nak pergi menoreh."ni la stail dekat kuala lumpur ni.dekat temerloh mana ada benda benda gini.kita kena ada pembaharuan dalam hidup."jelas risah panjang lebar.tuyuk bangga.risah semakin cantik dan pandai bergaya.


"risah nak abang teka."tuyuk belum jelas."teka apa sayang?kalau betul kita makan kenny rogers guna duit sayang ke kejap lagi?"tanya tuyuk seraya menempeleng seekor lipan yang tiba tiba lalu di hadapan mereka."cuba teka risah pakai perfume apa?"tuyuk mencium cium bauan dari badan risah.peluh jantan menitik di dahi."err,lain macam la bau dia kan?"tuyuk meneguk air liur."tu la abang,tak baca majalah wanita.asyik perah santan aje.mana nak tahu tentang dunia wanita!" 

 jangan buat perangai gini bulan puasa.

"kalau gitu,apa majalah tu tulis?"tuyuk tidak sabar ingin tahu.lipan yang kena tempeleng tadi menyusup di bawah gerai jualan kerana takut ditempeleng lagi."majalah tu cakap,sebenarnya bau asli badan wanitalah yang menjadi perhatian buat sang lelaki.ia mempunyai aroma eksotik yang membina personaliti menarik tanpa diduga."panjang lebar penerangan risah.aisyah mengangguk dan menyarungkan spender spare ke leher nerzhul.nerzhul seperti hilang pedoman terus menggigit spender tersebut hingga koyak.


"jadi awak tak pakai apa apa perfume la ni?!"


"hehe,mana ada.apa yang abang bau tadi adalah bau natural badan risah sendiri tau!"kata risah sambil berpusing pusing.


"ooo...ye ke?!kalau gitu risah tunggu kejap ye.abang nak gi dekat balik tiang tu kejap."dahi risah berkerut kehairanan.

"buweekkk!!!!setan bau!!!wek!!!wekkk!!!"tuyuk muntah hijau.


ada air mata yang mengalir dari kelopak mata risah.

bersambung...

*sumber gambar dari majalah apo?bumper puasa 2009.

11 rejaman pembunuh:

Lya Colours said...

ehem2

Nerzhul said...

kakakakaah. bau badan baru lepas balik menoreh. hahahaha

relevan said...

Bau badan melantoi kata bau yang memikat..?

Ni p jumpa awek tuyuk ka?..nanti bila nak jumpa awek Nerzhul pula?..

h a n i e said...

hahahaha...nerzhul..aok xde mende lain ke nk gigit dari gigit spender te.. hahahaha

zulkbo said...

Salam singgah sebentar
blog anda,apa khabar?
moga sihat dan ceria
selalu..

cemomoi said...

bau cipan ke?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

macam tu sekali tak pose

sila singgah sudah di terjemahkan

Syima Syaz said...

hahahaha.....
bau tiak bangla ke?

tuyuk said...

hahahaha... adeii :P

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

bau semulajadi mmg best kan..lg2 kt celah2..hahaa

el said...

kena redha la bau tu hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...