07 August 2010

the road to kuala lumpur:sempoi tak ingat.

makwe tol lanchang sangat comel.nerzhul yang pura pura tidur tadi bingkas bangun dan menggelepar.perangai memang the best punya.pantang jumpa makwe.aisyah yang menyedari kelakuan nerzhul yang macam berak itu terus menekan punat handphone dengan menggunakan lutut.

"empat ringgit bang."minta jurutol yang bernama sharifah shahorah tersebut.spontan kordi menghulurkan not lima puluh ringgit tanpa meminta baki.sharifah shahorah dengan pantas membaling resit tol yang tertera nombor handphone dan alamat rumah beliau.nerzhul dan tuyuk macam tension lebih."beb,saya lapar ni.nak berhenti makan dekat mana ni?empat hari dah tak makan ni."aisyah meraup raup perutnya yang berbunyi lagu lenka.kadang kadang macam lagu anak ismail sabri."makan dekat mulut la!"nerzhul berkelakar.selang beberapa saat kemudian terdengar bunyi mulut nerzhul mengatdoi ditempeleng aisyah hingga berbuih.

perjalanan berhenti seketika di genting sempah.makwe makwe bersepah di sana sini.tuyuk mengenakan rayban hitam."wah!wah!wah!dan dan pakai spek gelap!"kata kordi langsung membuat isyarat cantik.makwe makwe bertiub dan berseluar ketat petak petak indie tidak menyedari pandangan tuyuk yang semakin galak.

"sempoi...shuffle satu kali!"kata nerzhul lantas membuat skill lipat ke belakang lapan kali.


sambung nanti bila free...

7 rejaman pembunuh:

piewahid said...

memasing nok kluar skill mengorat yg tak berapa nok menjadi lah tu....
he3

zulkbo said...

salam..
ha ha..macam-macam
fe'el aok ni yak?
he he..balerrr
RM50 tak mintak
baki,kaya tu!

Mazru Majid said...

huhu..pohpalih geng aokme ni..ander mase belanjer la koi makan lecikang kt bawoh selekoh konar te

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

amboi kalau awek tol ade aje yang bangun... cehhh kalau kayu balak kat pondok tol mau tak layan... cehhh..

awk nok ngurat awek tol ye... wehhh tak dapatnya diskoun 50% lah kalau mintak kat awek tu...

Nerzhul said...

aok te free sokmo. cepat cepat sambung. kakakakah

Nini teDDylicious said...

hadoi..

penat gelak.. ni baru halfway neh..

Mazru Majid said...

hahhaha..numpang gelok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...