01 March 2010

Sebijak manakah kaki anda?

Kali ni gua nak cuba satu eksperimen. Ia bertujuan untuk melihat sejauh mane korang dapat meng"kontrol" tubuh badan korang.Ia hanya mengambil masa selama beberapa saat sahaja.

1. Sambil korang duduk-duduk mengadap komputer di pejabat sambil berpura-pura mebuat kerja atau di mana saja, sila angkat sedikit kaki kanan dari lantai dan buat putaran mengikut arah jam.



2. Sekarang, sambil kaki korang berputar dengan kelajuan munasabah, gunakan tangan kanan korang untuk menulis nombor '6' di atas udara ataupun di atas meja. Tengok kaki korang sekarang telahpun beralih arah.


Pelik kan!Cubalah jika korang boleh mengalahkan kaki korang.Anda tak mampu mengubahnya. Ia telah di pra-programkan kat otak korang. Selamat mencuba.

*kepada yang kat pejabat tu, pastikan bos korang tidak melihat kelakuan pelik korang tu ye.

9 rejaman pembunuh:

Nini teDDylicious said...

kejap biawak komodo, kejap kura2.

transform enjin ke hape..??

btw..eksesais neh telah disaksikan oleh bos aku. dia memuji kau. sbb kau post bnd weird camneh.

hadess..

biawak komando said...

nini,ini belog ade 3 penulis.
harap maklum...

"Sambil korang duduk-duduk mengadap komputer di pejabat sambil berpura-pura mebuat kerja atau di mana saja, "

mcm gampang ayat!!!!KAH KAH KAH!!!BERPURA²!!!

Frodo Baggins said...

>>___<<


if buat depan umum, kompem mmg kalah populariti pasha sanda ! wakakaka

tuyuk said...

hahaha.. ngabo ke koi la tu.. kekeke.. aih exercise ni mcm software pulok rasa.. :p

kura kura said...

@nini: kami memang berbeza, menetas dari sarang yang berbeza, cara dibesarkan juga berbeza, cuma kadang² kami melepak bersama.

rahimin idris said...

Pnadir experimen ni. tajuk bukan main sedak. Kahkahkah

deaf_angel said...

tak larat la nak buat experimen tu haha

sha89 said...

dah buat tp mcm pening sikit sbb lupe jam gerak ikut arah mana haha :p

tp tetap pening nk buat eksperimen ni..adoii

Amalina E Azmi said...

yerrr...sungguh ajaib. nak tunjuk kat rakanrakan la magic ni. kehkehkeh :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...