21 March 2010

ngeteh.

itu cakap,orang yang comel buat muka macam mana pun tetap comel.

bertempat di esplanade temerloh,empat orang sahabat (termasuk cameraman azmil zakuan) minum petang.kenapa minum air buah pun orang panggil mengeteh.mr tuyuk bukan buat peace dekat cameraman,gua tahu sangat.sebab gua nampak ada makwe lalu belakang.cis.pakai seluar kotak kotak.taste kot?

7 rejaman pembunuh:

tuyuk said...

hahaha.. ngorat sket2 je wei di hari minggu..

Nerzhul said...

lepak kat memenid yak..hahaha

relevan said...

Ni ngeteh tak ngajok kome ke ni?..

Mazru Majid said...

salam,

lama dah koi tak ngeteh kat situ..koi heran ke replika belakang aok te..mende nye te?patin robot ke?

hans said...

kacak giler pakcik kordi dalam pic nih

Zuhairil Anuar bin Mohd Zuki said...

azmil zakuan tu budak chenor ke

sw33t_hani said...

ala..name pon lelaki..biase la tu mngorat..tuyuk mmg gatal..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...