07 March 2010

channteekkk....

amacam?pernah terjun macam nie?

boleh tahan sakitnya terjun dada kena dulu.gambar diambil masa memonteng sekolah.memonteng dekat estet kampung awah.

"ini bukan air kolam,ini air tahi!"kata seorang budak india yang menetap di situ.beliau telah memerhatikan kami mandi sejak kali pertama.teguran beliau tersebut mungkin hampir yang kesepuluh kalinya.

itulah hari terakhir kami memonteng di estet kampung awah.

13 rejaman pembunuh:

tuyuk said...

hahaha.. real of tirukz :p

Syima Boyd said...

sape tu ek?

kura kura said...

hahaa..dah berapa gelen aok telan air tu..

seroja jingga said...

best wo! lu bleh buat buku kampung boy lah! syok siut!
sape mamat tuh ha

vertebrata said...

sape lagi kalau bukan pakcik kordi

relevan said...

Ko terjun dalam air kumbahan ke bewak?..

pakcik kordi said...

ade ke pakcik kordi tu...geng beliau yang bernama kiki celcom....=)

hans said...

wah air taik ke?
asal ko mandi situ
adess

Nini teDDylicious said...

erk!!

iskk..

eeee...

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

yerk~!!
gi samak!

Mazru Majid said...

wahhaha..mesti rase perit kan badan masa terhempas tu?

air kumbahan.??eii...hehehhe

hans said...

adoi..pakcik..
bila nak belanja den?

Jairo said...

best la korang dapat mandi kat kolam taik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...