02 February 2011

Misteri Kedai Yang Tak Pernah Untung?

Hy Hy Hy

Ini adalah kejadian yang betul² berlaku di Daerah Bentong..
Tokey kedai tersebut sering berkata kepada jiran kedainya...
sejak mengambil alih business dari datoknya,
dia sering tertanya² tentang business yang tidak pernah
mendatangkan keuntungan kepadanya.. "Aiya talak untung maa..sula latus tawun, Jadi tali aja..Kalu mau tunggu lagi lapan tawun ia boley jadi kudda,
Macam mana mau meliaga,"
patutlah tak untung-untung... Aiya











Betul ke dekat Bentong? Nerzhul sila jawap.. Cuba ronda² sikit tengok.

Her Her Her (;

7 rejaman pembunuh:

Nerzhul said...

hahaa..nanti jalan dah tak jam koi gi musing nengok...

tuyuk said...

akakakaka.. :P

poyotito's said...

kat belah mana ni weh?

Nerzhul said...

@poyotito, tak tahu la kat mane..tak jumpe lagi. hahaha

relevan said...

Dekat trafik light kedai ini..

Qarmilla said...

ala bentong tu bukan besar sgt pun...kan kan...huhu

Anonymous said...

tutup je kedai tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...