03 January 2011

musim hujan yang sempoi.

hujan.ada rahmat disebaliknya.banyakkanlah beribadah.banyakkanlah berbuat baik.buangkan sifat sifat jahat dalam diri.mulut macam longkang,perangai macam spender,ubahlah.tak baik sakitkan hati orang.kepada orang yang berusaha ingin mendirikan masjid,tahniah.doa kami iringi.yang nak bertunang,tak perlu kepoh kepoh.baru nak bertunang,jangan mengada sangat.tak baik eksen.tak jadi baru padan muka.
   tahulah main bola team malaysia menang.tapi takkan sampai macam ni.


sempoi la you!

7 rejaman pembunuh:

akuanakpahang said...

Agak kalah kalah pulak macam mana? kawan malas nak cakap apa akan jadi:(

Cik SHiNJU said...

Miahahaha...pangai mcm spender tu goner weh? :P

Nerzhul said...

agoknye utusan te dapat sumber dari gambor ni la wat berita!! hahaa

vertebrata said...

har har harv.. brazil ingin mengambil pemain malaysia

kepoh nnak bertunang! said...

utusan??harakah la bru best..

zulkbo said...

salam..
suka juga koi
kalau main di sana
bangga tengok anak
tempatan berjaya

Afzainizam said...

Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woooo jangan menang sorak kampung tergadai udah lahhhh...


aku rasa belum sampai masanya lagi kita jangan cepat melatah pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...