11 November 2010

Power Of A Guitar




har har harv


adeh..

korang ada berapa gitar?






koi ada drum.. :P yeha!

7 rejaman pembunuh:

Nerzhul said...

koi tak abis lagi belajor gitar ngan aok ni...hahaha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nak beli gitar ptg ni

power logic said...

hahahaha.. kena beli gitar la camnih

akuanakpahang said...

Kawan nok cari juga sebutir gitar
Jenis bender hok molek yak? :)

relevan said...

Tak payoh Sin..jangan layan sangat bebudok ni..hehe!

tuyuk said...

akakakakaka.. beli la abg sin..

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
Sila Lawat Kami kembali
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

woooo lama tak ziarah kat sini dah ketinggalan banyak ni... maaf sibuk sikit kebelakangan ni

woooooo dahsyat beb kalau cam tu aku nak beli gitar ngan kedai-kedai gitar sekali mau awek sexy cam tu datang pada ku.... woooooo dahsyat tak dapat di bayangkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...