23 June 2010

Aktiviti Tak Berfaedah Hujung Minggu.


Dah lama tak gi mancing. Semuanya konon-konon sibuk membuat persediaan menghadapi piala dunia.Tambah pulak musim hujan sekali-sekala memang takde mood nak gi. Mengantuk berjaga tengok bola punya pasal pun ye. Skali-skala jumpa layan main bola kat ps2 syok jugek. Sambil tunggu nak tengok bola kat tivi ada jugek akitviti.

Pakcik kordi masih tak berpuas hati dengan kekalahan Jerman tempoh hari cuba menebus kembali dengan menewaskan Itali pimpinan saya dengan kemenagan 3 - 0. (aok mengadap menda tu sokmo boleh la menang.) Tuyuk pula masih tercari-cari rentak samba ala Brazil kerana tidak biasa bermain ps2 memandangkan beliau lebih cenderung kepada PC game. "kalau boleh cucuk keyboard kat ps 2 ni gerenti koi menang". kata tuyuk sambil menggaru-garu kepala lutut.

14 rejaman pembunuh:

zulkbo said...

salam..
hebat jerman bawah
pimpinan aok yek..
sayang kemenangan tak
di iktiraf..he he

pakcik kordi said...

hahahah!!bunyik gay tk puas hati..boleh boleh...nt kite repeat yak!jahahaha./...

Rowena Chasez said...

teringt pakcik kordi prnah ngis sbb kalah main ps2..:P
sape baju hitam 2??
mcm kenal je..:P

LaLa said...

eja kemenangan pun salah..cis...!!!

akuanakpahang said...

Mainlah game sebelum anda di gamekan hehehe....mmg best main game nei.

Afzainizam said...

Abah oh Abah...
Kerana abah aku disini
Kerana abah aku gembira
Kerana abah kuterasa bahagia…
Terima kasih atas segalanya
Abah oh Abah…
Tak pernah kau keluhkan
Semenjak kecil aku dibesarkan
aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu
Teguran mu.. Marah mu..
Tanda sayangnya abah pada anak mu
Anak mu saja tak peduli dan buat tak tahu
Abah oh Abah...
Abah…engkau semangatku
kau padamkan air mataku...ketika aku bersedih…
Engkau penawarku ketika aku sakit…
ketika aku ketawa .. engkau turut ketawa
Abah oh Abah...
Namun ketika engkau berduka ?
Aku harap Akulah penawar duka laramu
Tiap saat aku menghitung kerinduan terhadapmu…
Abah
Doa ku untuk mu
رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ
"Rabbanaghfir Lii Wa Li Waalidayya Wa Lil Mu'miniina Yauma Yaquumul-hisaab"
"Ya Tuhan kami, beri ampunlah aku dan kedua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinya hisab (hari kiamat)"
O our Lord! And forgive me, and my parents, and all the Muslims on the day when the account will be establishe
Surah Ibrahim 14:41

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

wehhhh kemengan pasukan jerman atas pimpinan kamu.. hebat... meh pimpin pasukan malaysia ke piala dunia musim akan datang nanti...

aku pun suka main PS ni ... giler dulu-dulu memang tak ingat dunia main PS ni

Afzainizam said...

aku nampak kordies main PS tu... hah pemain yang tak di iktiraf Fifa tu main kat PS aje tu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

el said...

layan ps tu xpe..jgn lain mende lain ok...muahahahaha

shadowz said...

weyh... dah gaji ni bli la ps3... suh pkck kordi tu blanje... dia kan gaji baru2 nih...haha

Mazru Majid said...

dari beli ps3 baik beli xbox 360..rege baru rm800 lebih...siap boleh main pirate!

kala ps3 x leh main pirate nye dvd..mau kena 2 ke 3 ratus pulok utk game baru!

arghh nak beli xbox!

Cik SHiN~JU said...

oooo...men ps2 x ngajok org lalu yek...

Afzainizam said...

pokcik kordi ni sokong ape ye... pelik semacam aje dia... ghana kut...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

heart~ said...

ok gak aktiviti weekend cmni drpd melepak kat tempat yg x senonoh...ngeeee~~~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ada ko ambik sukur adan..amri yahya ke..denga certa mutd nak intai diaorg..kah kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...