01 April 2010

tom yam kung

Mee segera atau nama manjanya meggi memang menjadi makanan feveret bagi golongan bujang yang kononnya sibuk dan cemerlang seperti kami.Macam-macam jenis perisa dah rasa. Jarang-jarang ada masa turun ke dapur nak menyediakan makanan yang heavy-heavy. Kalau korang yang duduk rumah bujang ramai-ramai tu jangan la pulak makan sensorang je, ajak la member join skali. Kalau tak jadi la macam cerita kat video ni....




Ni satu lagi....


Video ni hanya untuk hiburan semata. Jangan pula korang wat inspirasi untuk mengenakan kawan-kawan korang bersempena hari april bodoh kononya.(Kalau nak wat jugak takpe tapi jangan sempena hari april bodoh tu ye...hehe). Pada korang yang tak tahu kenapa haram menyambut hari april bodoh tu boleh baca kisahnya kat sini.


*p/s: korang layan meggi perisa ape ha?

7 rejaman pembunuh:

pakcik kordi said...

ahak ahak ahak.............!!!!aisyah always do this to jamadill..kakkaahH!!!

vertebrata said...

i tk makan megy.. makan nasik kerabu jah

relevan said...

Mee Indon pun sedap beb!

Rowena Chasez said...

suka mkn maggi tom yam..
nyum2..

hans said...

hahhaahha
nice
lawak weih
kehkehekhekehe

tuyuk said...

suka tomyam jgk la

Miecyber @ Sudu said...

Kakakkaakka kelakornyer.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...