23 April 2010

Fail - Job

Kita manusia memang tak lepas dari kesilapan. Kesilapan dalam membuat kerja kadang- kadang tak dapat dielakkan. Dan dari kesilapan kita dapat belajar dan tambah pengalaman.


Royal Fail
tak sarapan pagi tadi gamaknye.


Delivery Fail
boleh bankrup tokey minuman keras camni.


Paint Fail
camne boleh amik pekerja tak reti mengeja ni.


FireTruck Fail
harapkan bomba, lori bomba yang terbakar.


Bomb Fail
nasib baik tak meletop depan muke.

12 rejaman pembunuh:

akuanakpahang said...

Yang tentu hidup kita ini tidak sempurna sepenuhnya... pasti ada yang kekurangan yang pasti ada masa kita berjaya ada masa kita gagal. Semua itu mengajar kita erti sebuah kehidupan.

h a n i e said...

ahahahaha...yg last tu..
mesti berterabur lari tu..

tuyuk said...

Ζ’ial betul gambar tersebut*

Frodo Baggins said...

haahhahahahha vavi toooll!!!
kompem pic last tu semua dah lari kilo2 meter. hahahhha ~~


FAIL SULIT xder?


>>___<<

pakcik kordi said...

ahahahaha......fial!!!!!damn!

hans said...

hahahaha
bahaya tul pic last tu

Mazru Majid said...

kakakka fial?

el said...

yg bomba tu x leh tahan lah..kahkahkahhhhhhhh
nak nyelamatkan org..sndiri pya terbakar...hope sape2 umah yg terbakar ritu selamat lah kan..:)

Rowena Chasez said...

its ok to fail..
at least we give it a try..(:

relevan said...

Woo..hehe!..

Miecyber said...

Fail yang boleh membawa bala...

Fontonk said...

pecah perut doe. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...