02 November 2010

Ok Ok Ok~!


Yehu..
Naik lagi.. kuikuikui.. berasa ke tak berasa ke tak berasa ke tak minyak naik lagi..
tak berasa lah, berasa... tak berasa lah, berasa... Yang mana satu ni???
RON97 naik 5sen Lagi bermula tengah malam tadi, Haa apa macam korang?

15 rejaman pembunuh:

citahrudin said...

gua steady saja

***tendang pintu**

pakcik kordi said...

koi naik lapan belas ringgit tkde hal.tq kerajaan langit.

MOFASAD said...

naik97 takpe. jgn95. hehe

tuyuk said...

kahkahkav~ naik la lagi pelisssss...

Lya Colours said...

pakai ron95 =)

h a n i e said...

ron97 untuk orang berduit saja..hahahaha..

ron95 untuk marhaen mcm wa ni haa... :P

Nerzhul said...

nasib baik koi tak pakai type-R.

Cik SHiNJU said...

bior 97 naik..
pdn muka org dekat sempadan ter..

akuanakpahang said...

Makin punah rakyat :(

el said...

naik ke x naik ke..myk kena pakai jugak..apalah nak bising2...kahhhhhhhhhhh

nurkaloi said...

hahahaha.....takpe
aku naik LRT hari hari

relevan said...

Tak berasa sebab..harga getah masih meningkat mahal..bagi naik lagi takper..naik saja itu RON 95 jugek..

zulkbo said...

salam..
kereta koi nak
tuko pakai gas la
jawabnya..tak
pun minyak tanah
ke apa..?murah
sket..huhu

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

hadiah kepada pengundi setia

piewahid said...

pandai pulak tu. naik pun senyap sunyi je kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...